Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • аз сам с рамене от типо, и някави чистачки купени от ПЕТРОЛ за по 8 лв. бройката.разглобих целия механизъм и вързах на буксата само моторчето без задвижващия механизъм на раменете и този стържещ звук идва точно от там.а за задната чистачка и аз обмислям скорошна смяна.
    alfa romeo 145 1.6

    Comment


    • проблемът е отстранен срещо 25 лв. купих друго моторче и сега вс.е ОК.
      alfa romeo 145 1.6

      Comment


      • едно въпросче от мен: вярно ли е, че двигателите на алфите ни са изцедени на максимум още от завода? един познат ми обяснява, че на моята ЖТД няма накъде да я правя с цел да подобрявам мощността, тъй като заводски била изцедена и нямало да издържи двигателя. А опел или ФВ заводски ги правели на 50 процента от капацитета на двг. дори ми даде пример - "кой тунингова италиански автомобили. както виждаш двигател се пипа на немски или в още по-добър вариант - японски автомобил".
        - на моя въпрос "има ли вариант да сложи турбо на неговата вектра 16в", той каза, че няма да издържи съединител, сеглемнти, вал и много други. което пък значи, че по-горното му твърдение не е много вярно и си противоречи.
        - какво мислите по въпроса?!

        sigpic
        Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
        http://caralyze.bg/user-car/12/42

        Comment


        • Първоначално публикувано от 146_JTD Покажи съобщение
          едно въпросче от мен: вярно ли е, че двигателите на алфите ни са изцедени на максимум още от завода? един познат ми обяснява, че на моята ЖТД няма накъде да я правя с цел да подобрявам мощността, тъй като заводски била изцедена и нямало да издържи двигателя. А опел или ФВ заводски ги правели на 50 процента от капацитета на двг. дори ми даде пример - "кой тунингова италиански автомобили. както виждаш двигател се пипа на немски или в още по-добър вариант - японски автомобил".
          - на моя въпрос "има ли вариант да сложи турбо на неговата вектра 16в", той каза, че няма да издържи съединител, сеглемнти, вал и много други. което пък значи, че по-горното му твърдение не е много вярно и си противоречи.
          - какво мислите по въпроса?!
          Естествено, че при турбиниране е необходима смяна на доста елементи в двигателя със закалени и пригодени за по-големи натоварвания(включително съединител, спирачки и т.н.). Това важи за всички автомобили, друг е въпроса какво надуване търпят частите на различните производители, но това е относително. Имам приятел със Сивик 1,6 160 коня и при турбиниране ще сменя валове също А се водят много здрави двигатели. Както виждаш и аз съм "тунингован", засега не съм изгърмял. Верно, нямам турбина, но не мисля да инвестирам в такава, предпочитам да си присадя друг двигател направо.
          Last edited by Pastora; d.m.y г., 20:35.
          Arena Coast Customs

          Comment


          • Първоначално публикувано от 146_JTD Покажи съобщение
            едно въпросче от мен: вярно ли е, че двигателите на алфите ни са изцедени на максимум още от завода? един познат ми обяснява, че на моята ЖТД няма накъде да я правя с цел да подобрявам мощността, тъй като заводски била изцедена и нямало да издържи двигателя. А опел или ФВ заводски ги правели на 50 процента от капацитета на двг. дори ми даде пример - "кой тунингова италиански автомобили. както виждаш двигател се пипа на немски или в още по-добър вариант - японски автомобил".
            - на моя въпрос "има ли вариант да сложи турбо на неговата вектра 16в", той каза, че няма да издържи съединител, сеглемнти, вал и много други. което пък значи, че по-горното му твърдение не е много вярно и си противоречи.
            - какво мислите по въпроса?!
            Е така тръгват кръчмарските легенди и митове
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • на мен това ми е ясно. но от техническата страна на въпроса ми стана интересно за твърдението му относно капацитета на двг на алфа. и изобщо кой може да го каже това или и форума по тоя въпрос ще се превърне в кръчмарски приказки

              sigpic
              Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
              http://caralyze.bg/user-car/12/42

              Comment


              • Тук вече очакваме специалистите да се изкажат, аз нямам капацитет колега
                Arena Coast Customs

                Comment


                • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                  Тук вече очакваме специалистите да се изкажат, аз нямам капацитет колега
                  и аз, и аз

                  sigpic
                  Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                  http://caralyze.bg/user-car/12/42

                  Comment


                  • Това сигурно е най-новият довод, че тва италианските коли за нищо не стават... Смях голям. Явно е ял бой от някой италиански кошник и е станало така понеже неговият двигател е на 50% само, не за друго.
                    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                    Mazda 6 2.3 2005
                    sigpic

                    Comment


                    • Да не пускам нова тема

                      Поизчетох бая из форума и не ми стана ясно реостатаClick image for larger version

Name:	15032010381.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2277829 като се мери какви стойности трябва да показва,че едната му букса е прегоряла и някой здрав българин я е изтръгнал...Перката се пуска ама незнам на коя степен.Ако е заминал термобушона пак ли ще си работи перката(на 2ра степен)? А буксата Click image for larger version

Name:	15032010384.jpg
Views:	1
Size:	97.2 Килобайта
ID:	2277830 за какво служи - там при вентилатора? Иии последно какво управлява кутииката от снимката Click image for larger version

Name:	15032010388.jpg
Views:	1
Size:	89.2 Килобайта
ID:	2277831 над реленцата?
                      ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                      Comment


                      • ---
                        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:20.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dudeslav Покажи съобщение
                          Поизчетох бая из форума и не ми стана ясно реостата[ATTACH]41947[/ATTACH] като се мери какви стойности трябва да показва,че едната му букса е прегоряла и някой здрав българин я е изтръгнал...Перката се пуска ама незнам на коя степен.Ако е заминал термобушона пак ли ще си работи перката(на 2ра степен)? А буксата [ATTACH]41948[/ATTACH] за какво служи - там при вентилатора? Иии последно какво управлява кутииката от снимката [ATTACH]41949[/ATTACH] над реленцата?
                          Отговарям по ред на номерата:
                          реостатът беше некви малки омове, нещо от рода на 4-5. Със сигурност ще го хванеш ако е прегорял. Ако термобушона е изгорял, няма да работи първа степен. Втора си работи. В този случай на омметър реостата ще ти дава безкрайност.
                          Буксата нямам идея каква е
                          Кутийката ти е управлението на левия джам - "комфорт" функцията.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • мерси за инфото...
                            ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                            Comment


                            • Мда.Ново 6.След скъсан носач(десен) на 145цата и роднина-майстор дето вика.."ше ти намеря носач аз ги познавам тука"...слагам носача,слагам гумата и...седи на една страна.Все едно носача е по къс и дърпа гумата навътре.2 крика и лягам и меря разстоянията между болтовете и шарнирния болт и излиза,че десния носач е с около 1,5-2 см по къс.Ровнах се в АХМ-авто и фиатовските носачи за браво изглеждат по същия начин (с друг каталожен номер) но незнам дали са същите като дължина.Та въпроса ми е дали малоумника ми е дал носач за фиат или от нещо друго италянско,че е такъв по късичък.Ако е некъф друг направо през витрината ще му го "по"върна...
                              ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                              Comment


                              • Мдаааа,не ти се струва-найстина са ти дали по-къс носач колега !

                                и ако не се лъжа разликата беше 12мм в дължината,като на ALFA-та са най-дългите спрямо FIAT/Lancia
                                Last edited by abart_; d.m.y г., 21:41.
                                146 Turbo

                                Comment

                                Working...
                                X